fbpx

Å heve standarden

Er ikke kun synonymt med å bli utslitt, utbrent og hoppe inn i den berømte veggen.
Denne posten her vil åpne deg opp for hvordan du kan heve standaren i ditt liv som virkelig gjøre både forholdet til deg selv, helsen din og livet ditt bedre.

The Ideal you, Silje E Vassøy, 1 time til hormonell balanse
Let`s goo

For om du hever standarden i hvor perfekt du er, hvor perfekt barna dine er, hvor perfekt ryddet og stylet hus du har til enhver tid. Eller hvor perfekt du trener og holder kroppen din. Hvor perfekte karakterer du fikk på universitet og alle sekserne du har i vitnemålet ditt.

I call this the BIGGEST BULLSHIT

Du lever en enormt stor løgn. Som en slags ballong og før eller siden så vil den sprekke. Livet er ikke perfekt. Perfekt er en løgn. Perfekt finnes ikke. Meningen med livet er ikke perfekt.
Meningen med livet er råhet, ekte, autensitet, connecte, åpenhet og sårbarhet. Men også kjærlighet, glitrende, ekstastisk og gledesfylt. Og alt innimellom. Men perfekt er det ikke.

Higen etter perfeksjon er å leve livet på andres premisser. For da lever du ikke for deg selv.

Hvem lever du livet ditt for?

Silje E Vassøy, coach, høstkos

Om du har stoppet opp og spurt deg selv dette spørsmålet? Så sender jeg deg en mental klapp på skulderen. For det er mye råere og ærligere måte å leve på enn veldig mange andre.

Standarden er det laveste nivået av forventing du holder deg selv til.

Er standarden din å kun få seksere i vitnemålet, så gjør du ALT du kan for å få det til. Koste hva det koste vil.

Hev standarden i de områdene som betyr aller mest

Hva ser du for deg om du hever standarden i hvordan du lytter til deg selv ? Eller hvordan du blir mer og mer din egen bestevennine?

  • Hvordan ser livet ditt ut om du har hevet standarden i egenkjærlighet?
  • Hva kan ringvirkningene bli om du hever standarden i å tillate og romme alle følelsene i følelsesregisteret ditt?
  • Å heve standarden i ta bedre vare på deg selv. Hvordan kan det se ut i ditt liv?
  • Men også heve standarden i å “call out my own bullshit”. Du veit de gangene hvor du har lyst å ta den enkleste veien, den som er inne i komfortsonen. Den veien som bare i praksis holder deg tilbake. Selv om du kjenner en dragning mot å gå ut av komfortsonen, så lar du være.
  • Men også; romme syklusen din mer, grensesetting, tilgivelse for det du gjør som mor, som du ikke er stolt av. (Den er stor) og i vennskap, partner-relasjon ++. Men det kommer ofte av seg selv, fordi du har hevet standarden til og for deg selv.

Hvordan vil du heve standarden i livet ditt?

Erfaringen min er at det er lurest å starte med der som du kjenner det er sårest og størst potensialet fra der det er i dag. I DMène på instagram så pratet jeg og en dame om hvordan hun hadde lyst å forbedre livet sitt. Hun ønsket seg både bedre helse og bedre livsstil. Jeg svarte at kanskje det lurt å starte med å bygge opp livsstilen steg for steg. Som vil gi bedre helse. Og når helsen er bedre, så gir det rom for å bedre livsstilen enda mer. Og slik går spiralen oppover✨

Kurset Stress & Syklus 2.0 vil faktisk hjelpe deg med dette. Slik at du skjønner og aksepterer deg selv bedre og blir bedre, steg for steg å være din egen bestevennine. Årets siste runde går av stabelen den 19/9. Og du kan fremdeles melde deg på her.

Jeg vil elske å få tilbakemeldinger på denne posten. Så kommenter gjerne med dine tanker og refleksjoner. Klem fra meg

The Ideal you, Silje Vassøy, kulde, helårsbading

Pr 09/2022 så har jeg allerede hjulpet over 100 damer med å virkelige oppgradere både helsen, livet og forholdet til seg selv. Les gjerne mer om de andre coachingtjenestene jeg tilbyr her.

Ps. Hvis dette resonnerte med deg og du digget det du leste!
Del det gjerne på facebook, slik at flere av dine nære og kjære kan få nytte av det
eller send det rett til en vennine som trenger å lese akkurat dette.

Bli gjerne med på høstens beste kurs for damer som deg, som har ønsker å spille mer på lag med kropp og hormoner! (Hør hva Maria sier om Stress & Syklus kurset i hennes liv)

Leave a Reply

%d bloggers like this: